Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2007 22:19 - Когато ви трябват пари спешно какво правите?
Автор: smehurka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6520 Коментари: 4 Гласове:
0



Налегнала ме е една мисъл..не баш налегнала, щото аз не и позволявам..ще ме наляга тя..брей..да ма не е раждала:)..?!
Та таз мисъл е, че утре ще трябва да плащам едни пари на една мацка, на която и ги дължа..26 лв са само, а имам много плащания точно утре..не е възможно да отложа във времето, трябва и държа точно утре да и ги дам..
Да поискам от приятел? Не! Може да откаже, под претекс, че и той има много харчове..
Да продам нещо на безценица? Мое? Моооже..Какво да е..Брех, макя..какво, бре..нищо си немам, сал една тамбура, реликва от баща ми..много дрехи..много обувки..много шапки..един смотан апарат за джиесем..разни плетени аксесоари..не става..какво ново имам..какво да продам..ох,нищо не измислям..нещо за 26 лв..или нещо за две по тринайсе..или пет по шест..да я черпя за два лева натурален сок..
Малей..главата ми празна..мотах се досега, нищо не измислих..дано вие помогнете с идея..сериозна такваз..щото какви щури мисли ми идват в главата, мааани..)
Аз излизам..дано някой измъдри нещо, ще го последвам..
Аз, бедната духом и телом и секак:)


Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. temenuga - Надявам се да си намерила парите...
13.09.2007 22:53
...Пък иначе - хич не си бедна духом:) Много си си обогатена даже:)
Пък за сериозни идеи за привличане на пари - изобщо не търси точно от мен:) Не ги разбирам аз тези работи:) Аз залагам на духовните неща, пък другото - както дойде:)
цитирай
2. smehurka - всичко ще бъде както и когато трябва..
13.09.2007 23:32
изкарване на средства с честен труд..това правя аз..в тази работа има много..
някой ден ще ти разкажа..
привличане на пари..хихи..егаси изказа:)
колкото-толкова,важното е да се върви напред!:)
цитирай
3. gamina - :)
14.09.2007 12:31
Позната ситуация.. обикновено ако всички околни са закъсали, то и аз съм закъсала... и си такова таковата...
цитирай
4. smehurka -
18.09.2007 21:51
има една рап песен"нема кинти,нема,нема кинти..",текстът и е брутален леко,ама въпреки всичко ме кефи..нищо, че не слушам рап..та сега се кикотя..хииич не ме интересува, че нямам кинти, важното е, че сърцето ми е веселоооо..хихихи..и обичам всички хора..и такааааааааа
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: smehurka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 95489
Постинги: 20
Коментари: 87
Гласове: 295
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930