Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2012 23:54 - Човеци за хербария- живот, но къде е истинския?
Автор: smehurka Категория: Поезия   
Прочетен: 1627 Коментари: 0 Гласове:
3



Искам да отдам обичта си

на онзи, който чакам,

толкова се е насъбрала,

че небето ми дава знак

че времето за нас е дошло.

Когато вървиш към мен,

ще видиш теменуги,

събери ми ги, моля те

и ми оплети любовен венец...

Ще срещнеш Маргарита,

Роза, Камелия...

А това ще са  жени,

които просто през живота ти

ще преминат.

Но ти вървиш към мен

както аз към теб,

заблуждавайки се,

че той или тя са нашите отредени,

после съжаляваме и си тръгваме,

или те ни напускат,

ние пак продължаваме...

Казват- “ Изяж 3 кг сол

и тогава се омъжи /

ожени за човека”...

Но как да те открия,

и ти не знаеш как да ме откриеш,

на Бог да оставим,

Той ще ни срещне,

няма как да не ни срещне,

защото ние искаме нещо добро,

а то е- да се обичаме...

И да създадем един плод,

който да обича и той някога някого,

като свой любим...

И хората, и Бог...

Затова...

Искаме да се срещнем...

Господи, помагай!

Без теб не искаме...

Искаме с твое разрешение..

 

Искаме да се срещнем...

Господи,помагай...

Без теб не искаме...

Искаме с Твое разрешение..

 

Искаме да се срещнем...

Господи, помагай...

Без теб не искаме...

Искаме с Твое разрешение...

Виж дюлята как е червена,

и облакът черен...

Ще започне да вали.

Но тихият дъжд ще ни радва,

а хората ще го кълнат

и ще го наричат “лошо време”...

А ние точно тогава ще се срещнем,

под тихия дъжд...

Два чадъра ще се слеят в един.

Смях под чадъра,

две души,

две сърца в едно под чадъра,

една любов...

 

Искаме да се срещнем...

Господи, помагай!

Без теб не искаме...

Искаме с твое разрешение..

 




Тагове:   Бог,   обич,   жени,   любим,


Гласувай:
3



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: smehurka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 95472
Постинги: 20
Коментари: 87
Гласове: 295
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930